zaterdag 16 juni 2012

Kaarten Round Robin

Aan het begin van het jaar liet ik een borduurtje zien van een cupcake. ik had deze gemaakt voor een kaarten Round Robin waar ik aan mee doe.
Ondertussen heb ik voor drie van de andere deelnemers aan deze Round Robin al kleine borduurwerkjes gemaakt.

De eerste was voor Loes, zij wil graag borduurtjes met poezen:

De volgende maakte ik voor Kitty, zij had om werkjes met Gingerbread poppetjes gevraagd:

En de laatste van de drie is voor Jolanda, waarvoor ik een dansend rendier maakte:

Deze Round Robin borduren we met zeven personen, ik moet dus nog voor drie anderen een werkje maken.
Aan het eind heeft iedere deelnemer zeven geborduurde werkjes, waarvan we dan kaarten kunnen maken.

Nog een fijn weekend.

4 opmerkingen:

  1. Altijd weer spannend wat anderen van jouw werkjes vinden en wat je zelf terug krijgt! Deze zijn leuk geworden!
    Succes met de andere borduurwerkjes.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke borduurtjes! Vooral de laatste vind ik erg grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is datleuk ,wat is dat round robin dan hoe loop je daar tegen aan ,heb er nooit van gehoord,borduur ze gr marloeskratief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke borduurtjes heb je gemaakt Tineke. Ik ben ook helemaal in mijn sas met "mijn"borduurtje. Wat een grappig rendier. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen