vrijdag 26 juni 2015

A-1 Abel's Favorite

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Lekker om in de tuin te zitten in het zonnetje met quiltlapjes. In september 2013 kocht ik het boek "the Loyal Union Sampler" van Jennifer Chiaverini. Zij is natuurlijk heel bekend van de diverse romans en de SBS Quilt.


Het boek heeft nadat ik het had gekocht in de kast gestaan.
Af en toe bladerde ik er doorheen, bedacht al welke stofjes ik in huis had en welke ik nog  moet kopen.
Vandaag heb ik een begin gemaakt met deze sampler. Blokje A-1 Abels Favorite is af:


Ik probeer de kleuren zoveel mogelijk overeen te laten komen met het boek, dit blauwe stofje lijkt erg veel op het origineel. Nu even in mijn voorraad kijken of ik voor het tweede blokje ook de juiste stofjes in huis heb.

Nog een fijne avond.

4 opmerkingen:

  1. Als je een boek van haar hebt gelezen, krijg je zin om weer aan de slag te gaan. Ik heb al haar boeken gelezen, maar geen quilt patroon boeken.
    Noemen ze dit patroon niet ganzevoet? Of is dat een andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig patroon Tineke..veel plezier met het maken ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is erg leuk om te doen. Ben zelf ook met deze sampler bezig. Schiet alleen niet zo op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed begin is het halve werk ! Heel mooi die stofjes !
    Groetjes van je allergrootste fan
    En een knuf

    BeantwoordenVerwijderen