zondag 7 augustus 2016

Kraam cadeautje

Voor een vriendin van DD heb ik een kraamcadeautje gemaakt. Zelf is ze niet handig met naald en draad, dus als er iets gemaakt moet worden, mag mams dat doen.
Vorig jaar heb ik een paar vlaggetjes lijnen gemaakt met de naam van de baby erop, dus DD vond dit wel een leuk idee voor haar vriendin.
Ondertussen is de kleine geboren en wij weer terug van vakantie, dus ik ben gisteren achter de naaimachine gaan zitten met dit als resultaat.


Nog een fijn weekend

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee en het lijkt me niet zo moeilijk met een goed patroontje. Ik ga het ook eens proberen. Happy Stitching Alice Margaux.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die zal vast dankbaar opgehangen worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dochter zal blij zijn met haar handige moeder! Leuk, die vlaggetjes met naam.

    BeantwoordenVerwijderen