maandag 4 februari 2019

Catch all Caddy is klaar en een nieuw projectje

Het 2e deel van de workshop om de Catch all Caddy te maken was alweer een dag of tien geleden.
Ook nu werd er flink doorgewerkt en aan het eind van de middag waren de tassen zo goed als klaar, alleen de bies moesten we nog afwerken. Dat heb ik dus gisteren even gedaan en nu kan ik de tas in gebruik gaan nemen:


Rondkijkend op Facebook kwam ik nog een leuke site tegen van een quiltshop. Hierop stonden een aantal kleine projecten en één van die ideeën vond ik wel erg leuk en ga ik dus maken:


De materialen heb ik er al voor in huis, nu nog even ergens tijd vinden.

Nog een fijne dag.

5 opmerkingen:

  1. Zo leuk is die tas zeg, veel plezier met het gebruiken hoor.
    Denk dat ik heb gezien heb wat je met je houten kistje ga maken, veel succes ermee.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en handige tas, super!
    Mooi stofje voor je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tas, Tineke, ik zie het zo vaak voorbij komen, voor workshop, maar allemaal te ver weg voor mij.
    Succes met je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie tas heb je gemaakt en nog handig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent gewoon het prototype van een DUIZENDPOOT.
    Volgende week kom ik alles even bekijken. Kan niet wachten. Dikke kus van je allergrootste fan

    BeantwoordenVerwijderen