woensdag 20 februari 2019

Oma en 3 maal Winterse hexjes

Al even geen blogje gemaakt, maar dat komt omdat we een drukke tijd achter de rug hebben.
Allereerst natuurlijk het belangrijkste nieuws: op Valentijnsdag is onze dochter bevallen van een gezonde dochter, Loes. Wat een rijkdom en zo leuk om voor de eerste keer oma te worden:


In november was ik begonnen met een boerderijdieren quilt en gelukkig had ik net de laatste steekjes gedaan, zodat we deze gelijk konden geven:


Ook werd  mijn moeder vorige week dinsdag 90 jaar en ter ere daarvan was de familie uit Zwitserland over. Mijn zus sliep bij ons en de rest van de familie had een huisje vlakbij gehuurd, heel gezellig allemaal, maar wel druk.
Zowel mijn zus als mijn nichtje zijn ook bezig met de Winterse  hexjes, een mooie gelegenheid dus om ze eens bij elkaar te leggen.


De roze is van mijn nichtje, de blauwe van mijn zus en de gekleurde van mij.
Zo leuk om ze eens bij elkaar te zien, hetzelfde patroon en toch allemaal zo anders.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. O wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! Veel geluk en plezier samen! Ook gefeliciteerd met je moeder, wat een prachtige leeftijd.
    Heel leuk om de verschillende en toch dezelfde quilts bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter!!! Wat leuk, op Valentijnsdag, alles gezond en goed met het jonge gezin?
    De Winterse Hexjes zijn alle 3 zo mooi en tevens zo verschillend, prachtige kleurkeuze van alle 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleindochter, wat een leuke naam!!!!
    Ook gefeliciteerd met je moeder, wat een leuke dingen allemaal.
    Mooie Hexjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen