woensdag 10 april 2019

Gringerbread Girl and Tree

Vorige week heb ik de borduurnaald weer opgepakt en een UFO uit de kast gehaald.
In 2017 ben ik begonnen met de Gingerbread Village van Country Cottage Needleworks. Maar zoals dat wel vaker gaat, belandde het op een gegeven moment op de stapel met UFO's.
Nu ik er weer aan ben begonnen, snap ik eigenlijk niet waarom, het zijn zulke leuke patroontjes en ook niet zo heel groot.
Zover ben ik ondertussen al met het borduurtje "Gingerbread Girl and Tree".


Bij de volgende update van mijn blog hoop ik hem af te hebben.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Schattig borduurtje en weer lekker mee verder gaan nu...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker mooi! Moet de girl er nog bij komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn zo leuk, succes met het maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen