zaterdag 27 april 2019

Toch een nieuw project

Hoewel ik me elke keer weer voorneem om geen nieuw project te beginnen, doe ik het toch weer.
Eigenlijk is het project niet echt nieuw, het patroon hiervoor heb ik al een jaar of vijf in huis. Al pratende met twee borduur/quiltvriendinnen kwamen we op het idee om het alle drie te gaan maken.
De stofjes ervoor heb ik toch allemaal al in mijn voorraad:


Vandaag allemaal vierkantjes gesneden en een klein beginnetje gemaakt:


Hebben jullie al een idee wat het gaat worden?
Komende donderdag hebben we met z'n drieën een hexendag, dan zullen we eens kijken hoever we met het project komen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Nog een fijn weekend

2 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes! Gezellig om samen hetzelfde project te maken. Wordt het misschien een (kerst)krans?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog geen idee, kan van alles zijn 🤗
    Kijk uit naar het vervolg. 🌷

    BeantwoordenVerwijderen