maandag 6 mei 2019

Hexendag

Afgelopen donderdag was het zover, we hadden hexendag.
In mijn vorige blogje schreef ik er al over. Samen met twee vriendinnen werken aan hetzelfde project. Ieder had thuis al een flinke voorraad hexjes gemaakt, zodat we om negen uur gelijk aan de slag konden met het in elkaar zetten van het patroon.Tussendoor natuurlijk veel gekletst, lekker geluncht en koffie/thee met wat lekkers op.
Rond vier uur zijn we gestopt, we waren flink opgeschoten met het aan elkaar zetten van de hexjes.


Het is zo leuk om te zien dat ieder zijn eigen invulling geeft en werkt met de stofjes en kleuren die bij haar passen.
Na donderdag ben ik verder gegaan met het aan elkaar zetten en vanmiddag had ik deel 1 van het patroon klaar:


Nu moet ik eerst weer nieuwe hexjes maken voor deel 2 en deel 3.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om gezamenlijk een dezelfde project te maken. Ons kwartet bee start er ook mee, einde van de maand beginnen wij aan een BOM die al een paar maanden loopt. Gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en gezellig om dat samen te doen, ze zijn hetzelfde en toch van elk is het anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om er met elkaar mee bezig te zijn, leuk om te zien he die verschillende kleuren..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen