vrijdag 28 juni 2019

Weer vrijdag

Een week voorbij, dus weer tijd om mijn vorderingen te laten zien.

Vorige week sloot ik af met een viertal stofjes, nu kan ik laten zien wat ik daarvan heb gemaakt.
Een vriendin van DD is bevallen van een zoontje en daarvoor heb ik als kraamcadeautje een vlaggenslinger gemaakt met de naam van de kleine:


Ook het broertje van Vince heeft een aantal jaren geleden zo'n slinger gekregen en deze hangt nog steeds in zijn kamertje.
Ook ben ik nog verder gegaan met de Gingerbread Houses en heb ik huisje nummer 5 afgemaakt:


Huisje nummer 4 heb ik even over geslagen, daar had ik een aantal maanden geleden zoveel fouten in gemaakt, dat ik deze opnieuw wil gaan maken.
Ondertussen heb ik 2/3 van deze patroontjes af, kijk zo ziet alles bij elkaar er nu uit:


Dat was het weer voor deze week, tot de volgende keer.

Nog een fijn weekend

5 opmerkingen:

  1. Leuk kraamcadeau!!! Teken je de letters zelf? De borduurtjes zijn zo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie huisjes!
    Leuk, die slinger, hopelijk mag deze ook heel lang op zijn kamer hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die slinger zeg, met naam.
    Je borduurtje zijn ook schattig allemaal......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie slinger, het wordt wel gewaardeerd hè, dat de andere slinger nog steeds ophangt, leuk is dat.
    Je borduurtjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen