zaterdag 6 juli 2019

Werk in uitvoering

Een dag later dan de bedoeling, maar hier is weer een update van waar ik mee bezig ben.

Na huisje nummer 5 van de Gingerbread Village is nu ook huis nummer 6 in aanbouw:


De werkzaamheden vorderen gestaag en het zal niet lang duren voor ook dit huis bewoond kan worden.

Andere huisjes die hier nog op mijn werkkamer liggen zijn die van Santa's Village.
In juli 2016 had ik deze allemaal klaar, maar er verder nog niets mee gedaan,
Stof had ik al in huis, dus deze week ben ik begonnen met de afwerking.


Natuurlijk ben ik ook nog bezig met de quilt voor onze a.s. kleindochter, maar die kan ik pas laten zien na de geboorte in september.

Nog een fijn weekend

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk ernaar uit hoe je het gaat afwerken!!! En het komend huisje is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je druk bezig geweest, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke, your stitching is beautiful. These gingerbread houses are so Christmasy!

    BeantwoordenVerwijderen