vrijdag 21 januari 2022

Een jaar met Juultje 1

Aan het begin van elk jaar, starten we met goede voornemens en vaak komt er na een paar weken al de klad in. Zo neem ik me elk jaar voor om eens wat UFO's die er liggen af te werken, maar de laatste jaren zijn er alleen maar UFO's bij gekomen. Maar we geven niet op, ook dit jaar ben ik weer optimistisch begonnen.
Zo kwam ik in de kast een BOM tegen waar ik in 2018 aan had meegedaan, nou ja meegedaan, één half blok had ik gemaakt. Het is de BOM "een jaar met Juultje", van 12 blokken kun je een mooie quilt maken. Dat ga ik niet doen, ik maak er 12 miniquiltjes van.


Nummer 1 is af en ik ben bezig met de voorbereidingen van blok 2, dus wordt vervolgd.

Alvast een fijn weekend

2 opmerkingen:

  1. Nou, als ze allemaal zo leuk worden als deze komt het helemaal goed, ik vind deze geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zulke mini quiltjes. Leuk idee ook.

    BeantwoordenVerwijderen