woensdag 5 januari 2022

Hexencirkels 1

Een heel nieuw jaar, nieuwe uitdagingen, nieuwe kansen, we gaan er wat moois van maken.
Op veel quiltsites kun je weer meedoen met een BOM (block of the month), de een nog leuker dan de ander. Helaas heb ik hier nog het nodige liggen om af te maken, dus ik laat het meeste maar aan me voorbijgaan.
Waar ik wel aan mee ga doen is de "Hexencirkels" van Anneliefs. Elke zaterdag krijg je een stukje van het patroon en na een jaar heb je een hele top in elkaar.
Omdat er veel hexjes voor nodig zijn, totaal 5898 stuks, ben ik alvast begonnen met het maken daarvan:

Afgelopen zaterdag kreeg ik dus de eerste opdracht en dit is het resultaat:

Veel hexjes dus, maar wel goed te doen. Zoals het er nu uitziet is het goed te doen en blijft er voldoende tijd over om wat andere dingen af te werken.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Prachtig je hexencirkels.
    Wil ook mee doen, maar met eigen stoffen.
    Dus zit nog te dubben of ik genoeg van de stoffen heb die ik er
    voor kan gebruiken.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de hexen cirkels, en al veel hexjes voorbereid ook.
    Lokt me ook, sla even op, en nog even stofjes sparen. Lijkt me een mooi zomerwerkje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op hexjes. Wat spannend om mee te doen met deze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen