woensdag 1 februari 2023

UFO van de Maand februari

 Een nieuwe maand, dus er kan een nieuwe UFO opgepakt worden. Ik heb gekozen voor de Schoolgirl Sampler. 

Deze quilt ben ik begonnen in 2021 en bestaat uit 72 sampler blokken van 3 inch en 1 groot middenblok. Als je in de rechterkolom onder labels Schoolgirl Sampler aanklikt, zie je de blogjes die ik hierover heb gemaakt. Ik dacht dat ik dus tot en met april 2021 24 blokjes had gemaakt, maar toen ik hem tevoorschijn haalde bleek ik nog 12 blokjes gemaakt te hebben, die ik nooit op mijn weblog heb gezet:


Dat ik dus weer een meevaller, want van de kleine blokjes heb ik de helft al af. Nu eens kijken hoeveel er aan het eind van de maand zijn bijgekomen.

Nog een fijne dag

1 opmerking:

  1. Een goed idee. Fijn dat je meer had dan je dacht, beter dan andersom. Ik hoop dat je de top eind van de maand af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen