zondag 26 februari 2023

Vakantie

Afgelopen vrijdag zijn DH en ik voor een weekje vakantie vertrokken naar een chaletje op een vakantiepark in de buurt van Epe. Niet zo heel ver weg, maar we waren er aan toe om er even tussenuit te zijn.

Het plan was om samen lekker te gaan wandelen, o.a. een paar etappes van het Westerborkpad wat we samen lopen sinds maart 2021. Helaas komt daar niets van, DH heeft vorige week zaterdag een blessure aan zijn enkel opgelopen, dus wandelen zit er voor hem even niet in.

Vanmorgen ben ik daarom maar alleen op pad gegaan, om 8.15 uur liep ik al buiten en wat was het mooi:


Bij een boerderij halverwege de wandeling zag ik al van afstand dat er een uilenkast in een boom zat en ik had geluk:

Een stukje verder was er een drinkplaats voor wild, helaas geen wild aanwezig, maar wel een mooi plaatje:

In de omgeving hier zijn veel klompenpaden, één daarvan ga ik deze week zeker ook nog wandelen. Bij een boerderij op deze route hadden ze in elk geval klompen genoeg:

Na een uurtje wandelen en fotograferen was ik weer terug bij ons vakantieverblijf en als kers op de taart kon ik deze foto nog maken in ons tuintje:

Het plan is om deze week nog wat meer wandelingen te maken, hopelijk lukt het me om nog wat meer foto's te maken.

Tot gauw

4 opmerkingen:

  1. Oh, jij zit goed daar, wat een mooie foto's heb je gemaakt en zelfs nog wat gelukstreffers!
    Veel plezier nog daar samen, beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie wandeling. En je had geluk met de uil en eekhoorn, prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk om er eens even tussen uit te gaan. Geniet ervan het lijkt een zonnige week te worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat jullie niet samen kunnen wandelen. Maar alleen eropuit is ook wel eens leuk, denk ik. En bij thuiskomst kan je je man al het moois laten zien via de foto’s. Sterkte met hem.

    BeantwoordenVerwijderen