donderdag 23 februari 2023

UFO van de Maand februari

 We hebben nog een paar dagen te gaan deze maand, maar nu toch alvast een update van mijn UFO van februari. Op 1 februari schreef ik dat dit de Schoolgirl Sampler zou worden. Van de 72 kleine blokken (4 inch) had ik er 36 af, ik was dus op de helft ermee toen ik weer begon op 1 februari. Ondertussen heb ik tot nu toe elke dag één blokje gemaakt en een paar keer zelfs twee. Totaal heb ik er 25 af gekregen:

Nu nog 11 blokken te gaan, deze maand heb ik er geen tijd meer voor, dus dat schuif ik door naar een andere maand, voor maart haal ik weer een andere UFO van de stapel.
Hieronder nog even een foto van alle blokken zoals ze straks in de quilt komen:


Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Weer een hoop blokjes gemaakt. Knap dat je je aan je voornemen houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dat een mooi patroon met al die blokjes. Je bent weer heerlijk er mee bezig toch.............Liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is al een mooi aantal blokjes. Het ziet er al mooi uit zo samen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen