zondag 11 juni 2023

Serendipity of La Passion

Nu ik de hexencirkels af heb, wil ik weer met een nieuw hexagon project beginnen. Al jaren geleden is mijn oog gevallen op La Passion van Grit's Life. Hieronder een plaatje van het internet, hoe deze quilt eruit ziet:


Deze quilt telt nog wat meer hexjes dan de hexencirkels, nl ruim 17.000.
De kleuren voor deze quilt had ik in oktober al uitgekozen:


Maar nu zat ik even op de site van Grit te kijken en wat blijkt, op 20 juni komt er een nieuwe  hexagonquilt, Serendipity. In 10 maanden ontvang je elke keer een deel van het patroon. Deze quilt telt in totaal bijna 12.000 hexjes. Hoe deze quilt eruit gaat zien weet ik nog niet.
Nu is dus de twijfel toegeslagen, ga ik voor Serendipity of toch voor La Passion, ik ben er nog niet uit. Daarom ga ik nu eerst maar met het maken van hexjes beginnen met de stofjes die ik al in huis heb.
Op een later tijdstip ga ik beslissen welke van de twee het gaat worden.

Nog een fijn weekend 

2 opmerkingen:

  1. Ai, dat is lastig kiezen. En als je niet het hele patroon te zien krijgt, maakt dat het kiezen nog lastiger. Slim om alvast met die hexjes te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastige keus. Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen