donderdag 1 juni 2023

UFO van de Maand Juni

 Een nieuwe maand, een nieuwe UFO. Deze keer heb ik heel ambitieus gekozen voor de Farmers Wife Sampler. Tussen 2010 en 2015 heb ik de top voor deze quilt in elkaar gezet. In 2016 heb ik hem laten dubbelen, dit omdat ik het niet zag zitten om dat zelf te doen. En daarna heeft hij in een tas op mijn werkkamer gestaan, wachtend tot ik hem met de hand zou gaan doorquilten. Vanmorgen heb ik hem toch maar eens tevoorschijn gehaald.


Het plan is om als het even kan minimaal één blokje per dag te quilten, totaal zijn het 111 blokken. Deze maand zal ik hem dus zeker niet afkrijgen, maar er is dan in elk geval een begin gemaakt.

Nog een fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Mooie quilt. Grote uitdaging voor je, als het lukt ben je straks 30 blokjes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt en veel succes ermee.....liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen